Dilluns 23 de Març

Bon dia a tothom!

Ja som a la primavera. Els animals que hivernen comencen a sortir. Es comencen a escoltar molts ocells i tot s’emplena de flors. També arribarà el nostre final de confinament.

El Departament d’Educació ens segueix donant instruccions i recursos per tal que podem mantenir el contacte amb l’alumnat. Seguirem enviant tasques per fer a casa. Els vostres fills i filles han d’anar fent sense atabalar-se. Pot ser que en algun moment rebin més feina de la que poden fer, però també ens és difícil coordinar-nos tot el professorat amb el distanciament. Per tant que vagin fent sense angoixa. El més important ara és respectar uns horaris i rutines diàries. Sobretot l’objectiu és que no perdin el fil d’estudi i els hàbits d’estudi. No tenim per objectiu posar-los una nota final per passar de curs o no. Això ja ens ho dirà el Departament d’Educació com ho acabarem fent.

Us enllaço un formulari amb només 1 pregunta, per saber quants esteu rebent i llegint els missatges diaris. També si us sembla bé, podeu enviar algun missatge de suport i ànim al professorat que els hi faré arribar.

Formulari amb una pregunta

Aquesta és la proposta d’entrenament d’avui:

Ànims!

L’Equip docent, el Personal d’administració i serveis i el Personal d’atenció educativa de l’Institut Rocagrossa