Dijous 2 d’Abril

Benvolgudes famílies,

Avui us enviem un vídeo que ens ha arribat i el trobem molt maco. Ens agradaria que el veieu sencer juntament amb els vostres fills i filles. Dura uns 6′. El vídeo és d’un professor, Pablo Yafe, de l’escola Tarbut a Argentina:

Vídeo Colegio Tarbut Argentina

Que tingueu un bon dia. Molts ànims i força per a tothom i en especial per aquells que esteu vivint alguna situació complicada a casa. Recordeu que podeu disposar dels tutors i tutores i de les orientadores per a qualsevol consell o consulta.

???

Atentament,

L’Equip docent, el Personal d’administració i serveis i el Personal d’atenció educativa de l’Institut Rocagrossa