Dijous 16 d’Abril

Benvolgudes famílies,

Suposo que tothom heu escoltat diferents notícies després de les intervencions de la ministra Celaá i del conseller Bargalló.

De moment només heu de pensar en que els vostres fills i filles facin el millor possible totes les tasques que envien cada dilluns el professorat. Tot el que facin i quan millor estigui fet, sempre serà en el benefici de l’alumnat. Sabeu que totes les tasques que enviem són avaluables i tot sumarà, tot i que no està clar encara com es posarà la nota de final de curs.

Recordeu també que qualsevol problema que tingueu per poder fer els deures o per problemes de salut de familiars, heu de contactar amb el vostre tutor o tutora.

Encara no sabem si l’alumnat podrà tornar a l’institut abans de finalitzar el curs. El que sí és segur és que al juliol no es farà classe. Sembla que hi haurà la possibilitat d’assistir a casals d’estiu amb reforç acadèmic i que l’assistència serà voluntària.

Molts ànims a tothom!!! 

L’Equip docent, el Personal d’administració i serveis i el Personal d’atenció educativa de l’Institut Rocagrossa

Mensaje en castellano               Message in English              Message en français                 رسالة باللغة العربية