Convocatòria ERASMUS+ per FP

Alumnat FP i professorat: Tenim noves beques pel curs 2022-23!!!

Diuen que: “El millor camí per predir el teu futur és crear-te’l !!”

Quin futur tries tú? vols obrir portes a un nou món? Potser l’aventura? Viatjar? Aprendre amb l’experiència? Les oportunitats s’han d’agafar….

Aquest curs l’alumnat de Cicles de Grau Superior i Cicle de Grau Mitjà podran optar a conèixer el món laboral des d’una perspectiva més àmplia amb empreses europees on hi podran fer una estada per completar les seves FCT: Formació en Centres de Treball de 2 mesos (aprox. 320h de FCT) a CFGS i 1 mes a CFGM (aprox. 160hores)

Voleu saber com funciona? No en deixeu escapar ni un detall!! Comencem l’aventura?

• Com ho he de fer?
  1. Llegeix el document sencer de la convocatòria la què et presentes
  2. Emplena el formulari: alumnat/ professorat. El trobaràs enllaçat al document de la convocatòria.
  • A qui va dirigit? Mira bé quin enllaç és el teu!
  1. Alumnat Grau Mitjà. Document convocatòria 22-23: catalàcastellà
  2. Acompanyants per a GM. Document convocatòria 22-23: catalàcastellà
  3. Alumnat Grau Superior. Document convocatòria 22-23: catalàcastellà
  4. Professorat de FP Grau Mitjà Document convocatòria 22-23: catalàcastellà
  5. Professorat de FP Grau Superior Document convocatòria 22-23: catalàcastellà
  • APUNTA’T!!! Ja estàs decidit/da? Si dubtes apunta’t també, sempre estas a temps a renunciar.

✈Emplena el formulari d’inscripciócomença a crear el teu futur:

*Recordeu que al web hi tenim un apartat específic per a poder seguir el procés i el contacte per poder resoldre dubtes i inquietuds que es despertin.

Necessites més informació? potser AQUEST VIDEO t’ajudarà.

També us hi hem deixat enllaços interessants que de ben segur us seran d’interès.

🔍 Data límit d’inscripció: 13 / 01 / 2023