Construint el Grau Bàsic

Els alumnes del nou grau bàsic de l’Institut Rocagrossa no s’aturen. La darrera activitat que van realitzar abans de marxar de vacances va ser prou estimulant ja que els va permetre treballar amb petites peces del conegut joc constructiu Kapla. Primer van experimentar amb petits reptes de construcció l’equilibri i el contrapès, i després van fer treball en equip per construir un pont que anés de taula a taula. Van fer un gran treball de paciència i gestió de la frustració!

El grau bàsic representa una nova oferta formativa de l’Institut Rocagrossa i s’adreça a alumnes que encara estan en edat d’educació obligatòria, però que, pel motiu que sigui, tenen   Aquesta opció, els permet aconseguir el títol en un període més llarg, però amb una competència professional. En el cas del Rocagrossa, s’ofereix el grau bàsic d’accés i conservació d’instal·lacions esportives.