Concurso Jóvenes Talentos – Fundación Coca Cola

El divendres 12 de març, els alumnes Max Moruno, Clara Tomaszek, Cristina Minguella, Naia Cáceres i Kaylanne Nascimento, de 2n d’ESO, van participar a la 60ena edició del “Concurso de Jóvenes Talentos” de la Fundación Coca-Cola.

És un concurs que està pensat per a tots aquells joves a qui els agradi la lectura, l’escriptura i que tinguin una gran imaginació. Enguany, la redacció s’ha realizat de manera telemàtica i ha tingut com a títol: “El encuentro”.

Esperem que els nostres alumnes obtinguin un bon resultat, i si més no, que hagin passat una bona estona creant les seves històries.