Club de Lectura entrevista a Manso

Durant el primer trimestre, els alumnes  del Club de Lectura han llegit “Cor de Cactus i altres formes d’estimar”, una novel·la d’ Anna Manso Munné on ens convida a enamorar-nos i a estimar. A estimar a tothom, la familia, els amics…, però a estimar bé, sense rancors, sense culpa, sense prejudicis i, sobretot, a estimar-nos a nosaltres mateixos. I ens hi convida amb optimisme, amb una història i un món molt proper als lectors:  el seu propi món.

El 20 de desembre, els alumnes van acudir al saló d’actes de l’Ajuntament a les 16.30h per entrevistar l’autora d’aquest meravellós llibre. Va ser fantàstic!