Clean up! Voleu ajudar la comissió d’escola verda de l’institut?

El proper divendres 10 de maig els delegats verds de l’Institut Rocagrossa de Lloret de Mar participaran a la campanya Let’s Clean Up Europe. Serà una acció conjunta amb alumnes de l’Institut de Vidreres.

Consisteix en fer una acció per netejar alguna zona del nostre entorn (bosc, ribera de riu, platja…).

La jornada començarà a les 9 i durarà tot el matí. L’indret escollit pels nostres alumnes és el tram de camí entre Dona Marinera i el Castell de Sant Joan del nostre municipi.

Farem recollida selectiva de les deixalles que anem trobant i la brigada de neteja de l’Ajuntament de Lloret ens ajudarà amb la recollida dels sacs de brossa.

I recordeu, el millor residu és el que no es genera!