Celebrem la Jornada de Portes Obertes de Batxillerat

El passat dimecres vam donar la benvinguda a un centenar de famílies de Lloret que van venir a conèixer el nostre centre en la Jornada de Portes Obertes de Batxillerat. Docents, alumnes i famílies que formen part de la nostra comunitat educativa vam poder explicar als visitants les modalitats, els projectes que portem a terme al centre, com enfoquem el Treball de Recerca del nostre alumnat, els projectes Erasmus de mobilitat europea, entre d’altres, a través d’un recorregut guiat per les nostres instal·lacions.

En la Jornada de Portes Obertes de Batxillerat vam poder explicar les modalitats que oferim d’aquests estudis postobligatoris: el batxillerat científic i tecnològic, l’humanístic, el social i el general. Des del curs passat, l’Institut Rocagrossa és un dels 15 centres de Catalunya que ofereix la modalitat de batxillerat general, on l’alumnat pot dissenyar el seu recorregut barrejant les altres modalitats que oferim: científica i tecnològica, la humanística i social.

Volem agrair les famílies que ens van visitar i a tots els implicats en fer possible aquesta Jornada de Portes Obertes.