Cap nen sense esport

MIREU EL VIDEO PROMOCIONAL

MIREU VIDEO PRESENTACIÓ DE NOVA RÀDIO LLORET

Els alumnes de 2n d’AAFE de l’INS Rocagrossa hem engegat la campanya “Cap nen sense esport”.

Fins el dia 18 de desembre, tothom podrà participar-hi. Consta d’una recollida de qualsevol material esportiu nou o seminou pels nens i nenes de Lloret de Mar. Els punts de recollida seran a tots els centres educatius i als clubs esportius adherits.

La recaptació serà cedida a l’organització de Càritas Lloret. Podeu veure el vídeo que han fet els alumnes per promocionar la campanya. Participa-hi, regala’ls-hi un somriure.