Campionat de Girona de Natació Special Olympics

MIREU MÉS FOTOS

El darrer dijous 17 de gener es va celebrar a la piscina municipal de Lloret de Mar el Campionat de Girona de Natació Special Olympics ACELL (Federació Catalana d’esports per a disminuïts psíquics).

Els nostres alumnes de 1r de grau superior d’Ensenyament i Animació Sociesportiva van col·laborar en l’organització de l’esdeveniment acompanyats pel professor Toni Gordillo (professor de la matèria Activitats físic-esportives per a la inclusió social). Tant els responsables de la piscina com el president d’ACELL han felicitat els nostres alumnes per la gran tasca que van dur a terme.

FELICITATS!