CAFEMN a Andorra

Voleu veure les fotos? CLIQUEU AQUÍ

Una vegada més els alumnes de CAFEMN surten de l’institut per ampliar la seva formació. Aquesta vegada Andorra ha sigut l’escenari de les activitats de neu.

Durant tres dies hem descobert un material de seguretat imprescindible en aquest medi: l’ARVA (Aparell de Rescat de Víctimes d’Allaus), la pala i la sonda. També què fariem si una nit o bé un dia inesperat quedem atrapats a la muntanya nevada i hem de construïr un refugi de supervivència: un iglú.

Hem descobert material i activitats noves a les què en un futur ens podríem dedicar o si més no gaudir en el nostre temps d’oci: les raquetes, l’esquí alpí i l’esquí de fons. Tres modalitats que podem practicar al Pirineu català, a poca distància de casa.

En resum, uns dies ben aprofitats en un medi que molts dels alumnes coneixien ben poc: LA NEU.

I per premiar als alumnes pel seu saber estar, tornem tots ben morenets i amb un somriure a la cara preguntant…..quan hi tornem???