Bon paper del Rocagrossa al First lego league

MIREU MÉS FOTOS

Dissabte 1 de febrer la professora Judit Agrafojo va acompanyar als alumnes de 3r que cursen l’optativa Projectes de tecnologia a la UdG per participar al concurs del First lego league. Els alumnes van presentar el robot que havien creat i van explicar un projecte científic.

FIRST LEGO League (FLL) és un programa internacional, amb presència a 62 països, que promou l’interès per l’aprenentatge entre joves de 10 a 16 anys convidant-los a divertir-se i emocionar-se amb la  ciència i la tecnologia. FLL és un desafiament a la seva capacitat d’innovar en el qual hauran de trobar solucions reals a problemes de la societat actual, mitjançant l’elaboració de projectes científics i la construcció i programació de robots autònoms.

Notícia a càrrec d’en John Medrano i tot l’equip de revista.