Batxillerat al Saló de l’ensenyament

MIREU MÉS FOTOS    (a l’instagram també hi són)

Els alumnes que cursen 1r de Batxillerat van assistir dimecres dia 20 de març al Saló de l’Ensenyament a Barcelona.

El Saló de l’Ensenyament és la gran cita anual de l’àmbit educatiu a Catalunya. La trobada agrupa diverses iniciatives adreçades a estudiants, famílies i professionals del món de l’ensenyament, amb l’objectiu d’oferir-los informació àmplia i actualitzada de l’oferta d’estudis.

Dins del Saló de l’Ensenyament hi van poder trobar un munt d’activitats per a tots els perfils d’estudiants adequades per a l’orientació acadèmica. Els alumnes han de disposar del màxim d’informació per poder escollir el camí adequat:  cicles de grau superior, universitat….