Arrenquem amb l’ERASMUS+

Tenim noves beques per als nostres alumnes. Aquest curs els alumnes de Cicles de Grau Superior podran optar a conèixer el món laboral des d’una perspectiva més àmplia amb empreses europees on hi podran fer una estada de 2 mesos per completar les seves FCT: Formació en Centres de Treball.

Voleu saber com funciona? llegiu la convocatòria i no en deixeu escapar ni un detall!! Comencem l’aventura?

Com diria el refrany: “Cada mestre té el seu llibre” I com a mestre de tú mateix. Quin és el teu?

Potser l’aventura? viatjar? aprendre amb l’experiència? Les oportunitats s’han d’agafar….

Recordeu que al web hi tenim un apartat específic per a poder seguir el procés i el contacte per poder resoldre dubtes i inquietuds que es despertin.

També us hi hem deixat enllaços interessants que de ben segur us seran d’interès.