All are one

Per acabar el curs, els alumnes de vendes, oficina i atenció al públic de Lloret de Mar han creat una empresa de serveis de màrqueting basada en el cooperativisme anomenada ALLAREONE. L’empresa ha treballat a través de comissions i assemblees per tal d’elaborar cada punt del treball i prendre totes les decisions a través del debat  i el consens grupal.

Així doncs, en primer lloc, es va començar creant una empresa cooperativa on van quedar definides totes les tasques o serveis que oferien. Tot seguit, vam endinsar-nos a la promoció d’aquests serveis a través de les xarxes socials, la ràdio i les presentacions orals a l’Ajuntament de Lloret de Mar i l’associació de comerciants. A més, vam aprofitar les festes locals, com per exemple, Sant Jordi, per crear punts de llibre de la marca i roses per regalar als comerciants.

A partir d’aquí vam aconseguir la primera col·laboració amb la lletera Campllong, qui ens va proposar crear unes tasses per promocionar la seva marca. Tot seguit, l’associació de comerciants de Lloret de Mar ens va proposar col·laborar amb un projecte transversal per crear un dolç per Lloret de Mar. Dins aquest projecte l’alumnat del PTT havien de fer l’estudi de Mercat per tal de definir més clarament quin tipus de Dolç esperava la població de Lloret de Mar i els seus comerciants. Aquest projecte el vam anomenar la Ruta Dolça i al finalitzar-lo vam anar a presentar-lo a l’Institut Coll i Rodes per tal que l’alumnat de CFGM de pastisseria crees el dolç.

Per últim, ens hem introduït en el món del minimalisme i la sostenibilitat, creant bosses i testos de la nostra marca per promocionar el desenvolupament sostenible dins la població de Lloret de Mar. El projecte ha estat un encert i per mostrar-lo a la gent hem muntat una paradeta al mercat municipal.

Aquí us deixem unes fotografies per veure tot el que us estem explicant. A més, ens podeu seguir al nostre Instagram: @allareone_mkt