Acte educatiu sobre l’FP DUAL

Benvolgudes i benvolguts,

El dimarts 20 d’abril, al Teatre Municipal de Lloret de Mar, hem organitzat una activitat educativa i de difusió de l’FP DUAL, on tractarem tres objectius clars:

• Donar a conèixer l’FP DUAL
  • Incentivar l’emprenedoria de l’alumnat
  • Parlar de l’afectació de la covid-19 al sector empresarial a l’esport

Us adjuntem el díptic amb l’horari de l’acte. L’activitat s’iniciarà a les 9 del matí i finalitzarà a les 13 h.

En aquest acte estan convidades empreses vinculades a l’activitat física i l’esport, així com hotels de la província de Girona, per continuar
generant un vincle entre empresa, el nostre alumnat i el centre educatiu. També pot assistir qualsevol docent que estigui interessat a rebre informació sobre els temes de la jornada.

Inscripció a l’activitat  fins a divendres 16 d’abril.
  • L’aforament del Teatre està limitat per les mesures preventives de la covid-19, per la qual cosa respectarem l’ordre d’inscripció.
  • Complint amb les mesures preventives, en el descans no es podrà fer “coffee break” i caldrà que tothom torni a seure en el mateix seient assignat. Però sí s’entregarà un petit “brunch” a la finalització de l’acte.