A la recerca d’alumnes plurilingües!

Segur que ets un crack amb les llengües i que fas filigranes emprant les paraules, tot i així segur que hi ha algun mot que sempre t’ha costat de pronunciar o que sempre sols dir malament.

Per engrescar-vos i per fer-ho ben fàcil aquest 1r trimestre demanem a tots aquells que vulgueu ser els alumnes plurilingües del trimestre i sumar 0,5 punt més a les assignatures de llengües que ens digueu amb quina paraula soleu ensopegar.

Responeu directament en l’apartat Deixa un comentari (indiqueu nom, cognoms curs i la paraula difícil). Disposeu de temps fins a l’1 de novembre.

1. Robin Van Eecke

Hola, les meves paraules són:
    Castellano: Otorrinolaringólogo
    Català: Esgarrifança
    English: Anemone

2. Jana Touray Saho

Hola sóc la Jana Touray de 3 ESO b i aquestes són les paraules que em costen:
    Català: grontxant-se
    Castellà:estraperlo
    Anglès: washing machine

3. Bader Hammani

Bones, hi ha tres paraules que per mi són molt difícils de pronunciar: