3r d’ESO amb el gran recapte!

L’alumnat  de 3r d’ESO B del Rocagrossa participa com a voluntariat de EL GRAN RECAPTE D’ALIMENTS que té lloc, a gairebé tots els supermercats de Catalunya, durant els dies 22 i 23 de novembre, divendres i dissabte.

Us deixem el video promocional de la campanya, així com la cunya radiofònica que han fet els nostres alumnes.

Aquet voluntariat forma part de l’activitat de Servei Comunitari i tindrà continuació, dins del centre,  durant el mes de gener, de la qual cosa ja us informarem posteriorment. La resta de grups de 3r d’ESO  participen en altres projectes, tots ells solidaris i de suport cívico-social.

El Gran Recapte d’Aliments a Catalunya és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades, amb risc d’exclusió social, del nostre entorn rebin ajuda alimentària. Es calcula que, actualment, un 20% de la població viu en situació de pobresa a Catalunya i aquestes persones requereixen la nostra solidaritat.

Així doncs, us convidem a participar fen una donació d’aliments dels que, segur, comprarem aquest cap de setmana.

Per més informació de la campanya podeu visitar https://www.granrecapte.com/

Moltes gràcies per la vostra solidaritat.