1r d’ESO descobreix la zona volcànica de la Garrotxa

Mireu més fotos.

Els alumnes de 1r d’ESO visiten Olot en la primera sortida pedagògica del curs. En primer lloc, van visitar el volcà de Montsacopa, on van poder conèixer com es formen els volcans i els diferents estrats geològics de l’entorn.

També van visitar La Fageda d’en Jordà, en ple Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. Els alumnes van identificar les espècies arbòries, van conèixer el el relleu paisatgístic i van descobrir perquè és un indret tan significatiu, font d’inspiració de poetes i pintors, a més de ser la fageda amb més baixa altitud d’Europa.