1r de batxillerat participa a “Experimenta la ciència”, la primera fira científica de Lloret

Mira més fotografies

Dimecres 14 de febrer, amb els alumnes de 1r de Batxillerat vam participar en la 1a edició d’Experimenta la Ciència, una fira científica organitzada pel Servei Educatiu de la Selva II, on prop de quatre-cents alumnes de 4t de primària s’intercanviaven experiments científics amb la intenció d’aconseguir un aprenentatge a partir de l’observació directa. Els alumnes dels diferents instituts també els vam presentar i els exposar diferents treballs científics fets a les aules, des del nostre vam presentar un Mesocosmos, un ecosistema tancat.

En acabar, tots els joves científics han anat al Teatre de Lloret de Mar per tal d’assistir a l’espectacle de Dani Jiménez, Des d’Hipàtia fins a Curie.

Televisió La Selva va fer un reportatge de la jornada, si voleu conèixer-la de més a prop no dubteu a consultar-la.