1 milió de likes!

Dimecres 20 de març, els alumnes de 1r i 2n d’ESO van assistir al Teatre de Maristes de Girona, a veure l’obra de teatre titulada “1 milió de likes”.

Instagram, WhatsApp, Facebook, Youtube, Twitter… Internet està cada vegada més present en totes les esferes de la nostra vida, fins i tot a les escoles i els instituts. La irrupció de les xarxes socials ha creat noves formes de relacionar-nos i comunicar-nos. Aquesta proposta de teatre juvenil va servir com una eina educativa perquè preadolescentes i adolescents coneguessin les possibilitats d’un bon ús de les plataformes digitals a través del punt de vista dels personatges en aquesta història de creació pròpia. Però també els aspectes negatius vinculats a la dependència o l’autoestima vinculada a les xarxes.

La valoració de l’alumnat i el professorat ha estat molt positiva.