Xerrades sobre l’alimentació saludable

Mireu més fotos.

L’alumnat de 2n d’ESO participem en unes xerrades d’alimentació saludable dins del programa Salut i Escola.

Les nutricionistes ens han explicat com ha de ser una alimentació saludable i hem repassat la dieta mediterrània. També ens han fet veure com d’important és l’exercici físic per tenir una bona salut.

D’una manera pràctica, també hem classificat hortalisses i verdures, farinacis, aliments proteics, greixos sans, postres o begudes, i hem fet un joc que consisteix en saber el nostre parer sobre alguns aliments.

Les nutricionistes ens han recomanat quins són els aliments idonis per menjar al migdia o per sopar i què cal evitar esmorzar o berenar. A més a més, han recalcat la importància de beure aigua i com de necessari és dormir adequadament.

Moltes gràcies per oferir-nos una xerrada tant important i per aconsellar-nos sobre alimentació i bons hàbits!