Rebem el certificat de reconeixement per participar en el Global Seal of Biliteracy

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Rocagrossa participem en el Global Seal of Biliteracy, un programa de segell de qualitat d’idiomes localitzat a USA dins de la matèria d’anglès.

Hem participat com a alumnes fent tests de nivell d’anglès en les habilitats de «reading» i «listening» i ara hem rebut aquest certificat de reconeixement per la participació en uns videos relacionats amb «listen and learn» track in your mother tongue. Continuem treballant!