Participem un any més en les Proves Cangur

Mireu més fotos.

Ahir dijous, un total de 93 alumnes de tots els nivells d’ESO i 37 alumnes de Batxillerat van participar en les Proves Cangur, un concurs matemàtic que es fa simultàniament a tot Catalunya.

Les Proves Cangur plantegen a l’alumnat una sèrie de preguntes en les què no només s’han de tenir clars els conceptes matemàtics sinó que també han de pensar i aplicar els coneixements per trobar la solució final.

Les Proves Cangur estan organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques i l’Institut d’Estudis Catalans i impulsades a nivell internacional per l’associació Le Kangourou sans frontières. Al nostre institut, han estat organitzades un any més des del Departament de Matemàtiques, oferint així al nostre alumnat l’oportunitat de participar en un esdeveniment de gran format i en un repte inspirador en l’àmbit matemàtic.