No et quedis sense entrada, el Rocagrossa a escena és el dimarts!

Mireu fotos i el cartell.

Sabeu que el proper dimarts, 30 de maig, l’alumnat del projecte de servei comunitari “El Rocagrossa a escena” porten l’obra “Julieta i Romeu” a l’escenari del Teatre de Lloret de Mar?

Aquest matí, alumnes de 3r han passat per les aules per donar a conèixer la representació i convidar els alumnes.

El matí, representaran l’obra per l’alumnat de 6è de primària de les escoles de Lloret de Mar.

A les 5 de la tarda, la representació serà oberta al públic en general. Teniu temps fins dilluns per confirmar la vostra assistència. Feu-ho en aquest enllaç: CONFIRMA LA TEVA ASSISTÈNCIA.