Més participació que mai a les jornades de portes obertes de l’ESO

Veure més fotografies.

Ahir, 28 de febrer, es va portar a terme la jornada de portes obertes d’ESO al Rocagrossa. Enguany prop de 200 interessats (famílies, alumnes i docents) van poder visitar el nostre institut per conèixer el projecte educatiu i les tasques formatives que hi desenvolupem. Una petita ponència, a càrrec del director del centre Quique Molina, convidava als visitants a conèixer com es treballa a aquest centre educatiu de Lloret.

Guiats per alumnes, professors i famílies els visitants van fer una ruta guiada pel centre, a les diferents aules trobaven petites exposicions i projeccions de vídeos on se’ls mostrava  les diferents línies de treball del centre educatiu: pràctiques de laboratori, projectes científics i artístics, treball de les emocions… una bona manera de conèixer de primera mà el dia a dia de l’Institut. El centre educatiu participa a diferents iniciatives que han revolucionat la manera d’ensenyar. En aquest sentit destaca el projecte Magnet, un projecte educatiu mentorat per la Fundació Bofill en comunió amb el centre científic CEAB de Blanes, el projecte Erasmus que permet que els nostres estudiants participin en intercanvis educatius internacionals, el Rocagrossa en Escena, un projecte artístic que pretén introduir l’alumnat a les arts escèniques… exemples de com els estudiants d’avui en dia aprenen per competències.

Les famílies i alumnes interessats, van poder tenir un contacte directe amb el centre i els seus agents implicats així com resoldre els dubtes per tal de poder fer la seva tria educativa amb èxit.

Gràcies a tot l’alumnat, professorat i famílies per la seva implicació! Amb la seva participació hem aconseguit que aquesta jornada fos un èxit.