L’Estudiant de Ferro. Prova de natació.

Mireu més fotos

El passat divendres 26 de maig, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de diferents centres de Lloret va realitzar la tercera prova de l’Estudiant de Ferro, que consistia a nedar 600 o bé 1.500 m. L’esdeveniment es va dur a terme a la platja de Fenals, amb el suport de l’Associació Mediambiental Xatrac, que va deixar als participants neoprens per protegir-se de la temperatura encara freda de l’aigua de mar.

Aquesta prova és l’última de la triatló, no competitiva i voluntària, desglossada en tres activitats que s’han anat fent al llarg del curs: Córrer 12 Km., bicicleta BTT 20-25 km. i nedar 600 – 1.500 m.

Volem felicitar totes les persones que han gaudit de l’esport en aquesta edició de l’Estudiant de Ferro, i els nostres alumnes de cicles per la seva participació en l’organització d’aquest esdeveniment!