L’escola verda

Mira més fotos.

El passat dimarts, 14 de novembre, es va fer la primera reunió de delegats per tal d’informar-los de les funcions i els projectes que hi han des de l’escola verda.

L’objectiu d’aquest any és intentar mantenir netes les aules i realitzar un reciclatge correcte. Per aquest motiu s’ha col·locat a cada aula un conjunt de contenidors, un per a paper, un altre per al plàstic, un per a material escolar i finalment un altre pel de rebuig. Els delegats han sigut els encarregats d’explicar les funcions i de controlar que hi haja un bon manteniment. De la mateixa forma, s’hi han situat contenidors de plàstic i de fracció orgànica també als passadissos i al pati.

Fem entre tots un centre més net!