L’Aula de Teatre de Lloret ens explica les seves activitats

Mireu més fotos.

Text redactat per l’alumnat de 2n d’ESO B.

Ahir l’aula de teatre de Lloret va visitar els segons d’eso per promoure el teatre i participar en l’extraescolar de teatre.

L’aula de teatre estava representada per la Mercè i l’Oriol i van explicar com funcionen les seves classes, mitjançant una representació teatral curta amb un mínim guió improvisat.

L’objectiu d’aquestes extraescolars consisteix a perdre les pors de parlar en públic, poder adquirir tècniques de memorització, dominar els nervis, no deixar que et domini la vergonya i sobretot aprendre a comunicar amb el cos (mans, braços, gestos i postura del cos).

Pel que sabem d’algunes alumnes que hi van, els resultats són molt positius i realment funcionen per millorar la comunicació, sobretot en grup.

En conclusió, vam passar un bon moment i a més vam poder aprendre els avantatges de les tècniques dramàtiques.