La Harshita ha quedat finalista en el concurs d’oratòria en anglès

Volem felicitar la Harshita Tolani de 2n d’ESO D perquè ha quedat finalista en el Concurs d’Oratòria que organitza la Fundació Joan Riera Gubau i la Fundació Privada Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès.

La Harshita va defensar de manera brillant el tema d’enguany, que tractava de fer propostes d’invents per millorar el nostre món. Prèviament va haver d’enviar un vídeo explicant la seva idea, que anava en línea de què es pot fer per tal que tothom tingui accés a l’educació i trencar els estereotips.

Aquest esdeveniment va tenir lloc a Santa Coloma de Farners els passat dissabte i hi han participat 132 alumnes de 24 centres educatius de La Selva. L’objectiu d’aquest concurs d’oratòria és ajudar a promoure el desenvolupament oral de la llengua anglesa entre els alumnes de la comarca de la Selva, incentivant i posant en valor els coneixements que hagin après de l’idioma i reconeixent aquest aprenentatge.