Jornada de cohesió per a l’alumnat de 1r d’ESO

Mireu més fotos

El passat dijous, 19 d’octubre, l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar la Jornada de Cohesió juntament amb els alumnes de 1r d’Ensenyament i Animació Socioesportiva. Va ser una activitat molt divertida ja que els alumnes de cicles es van encarregar de preparar diferents activitats i jocs per a poder gaudir a l’aire lliure.

L’objectiu principal d’aquesta jornada va ser afavorir la convivència i la cohesió entre l’alumnat de 1r d’ESO, fet de gran importància per a aquest alumnat nouvingut que sols porta un mes al centre.

Tots van gaudir de l’activitat i, gràcies a ella, ara es coneixen una mica més!