“Logo Contest” del projecte eTwinning de 2n d’ESO

Hi!

Som alumnes de 2n de l’ESO de l’Institut Rocagrossa, a les classes de Gestió Autònoma en anglès estem fent un projecte eTwinning anomenat “Cool Cult-tour”, en aquest projecte actualment hi participen més de deu països, aquests són diversos, com Itàlia, Grècia, Turquia, Escòcia, Hongria, Ucraïna, Romania, Polònia i com no, nosaltres, Espanya.

En aquest projecte hem fet un concurs per triar el logotip del projecte.

A la imatge podeu veure els dos logotips que vam presentar des del nostre institut, són el de l’esquerra i el de la dreta. I el guanyador és el del mig, que l’ha dissenyat l’escola de Grècia que participa al projecte.

Us agrada el nostre guanyador del  “Logo Contest’’?

Si voleu saber més coses del nostre projecte, visiteu @cool_cult_tour_etwinning