Expliquem el projecte “Observadors del Mar” a les escoles de primària

Els de 2n d’ESO hem anat a les escoles de primària de Lloret a presentar el nostre projecte “Observadors del Mar” que fem en col·laboració amb el Centre d’Estudis Avançats de Blanes, el nostre partner Magnet.

Hem explicat el mètode científic que hem utilitzat per fer el mostreig de sorra i determinar els microplàstics de les nostres platges, el procés al laboratori i les conclusions. També hem explicat les altres activitats que hem fet, com el plogging, l’Ull del Temps, la campanya de comunicació i l’exposició d’animals marins amb residus plàstics, entre d’altres, amb l’objectiu de prendre consciència de la quantitat de plàstic que utilitzem i de la necessitat de reduir-los.

Gràcies, Escola Esteve Carles, Àngels Alemany i Pompeu Fabra per acollir-nos, molts hem sigut alumnes vostres i tornar a les aules per explicar el que fem ara ens fa molt feliços!