Estades Lingüístiques de 2n d’ESO

Dijous i divendres de la setmana passada, l’alumnat de 2n d’ESO va poder gaudir de les Estades Lingüístiques al càmping Bon Repòs de Santa Susanna.

Durant dos dies, va realitzar diverses activitats esportives, com escalada, tirolines, activitats aquàtiques… dinamitzades per monitors nadius. Una oportunitat perfecta per millorar la competència lingüística en llengua anglesa, i desconnectats totalment d’aparells electrònics!

Aquestes estades estan 100% finançades pel fons europeu Next Generation i són totalment gratuïtes per les famílies.

Volem agrair a grupos organizados per fer possible que els nostres alumnes desfruitin d’aquesta experiència.

Mireu més fotos.