Els Mossos ens parlen de Drogues i Lleis a 3r d’ESO

Aquests mesos de gener i febrer els Mossos d’Esquadra han vingut a l’institut per parlar-nos de Drogues i Lleis amb els alumnes de 3r d’ESO. Unes ponències organitzades per aquest cos policial que pretenen abordar aquestes temàtiques sense tabús i amb exemples pràctics. A cada sessió, hem rebut informació sobre les drogues legals i il·legals, sobre el seu consum, tinença o possessió i la normativa vigent a Catalunya.
Se’ns ha explicat quines actuacions es duien a terme quan es detectava un delicte de tràfic o afavoriment del consum de drogues i/o substàncies estupefaents.
Durant aquestes xerrades, els alumnes també han pogut resoldre dubtes relacionats amb comportaments de menors i les han pogut relacionar amb possibles experiències personals.
Els alumnes dels grups C i B ja han gaudit de les ponències i el darrer grup (l’A) ho farà el proper 27 de febrer.