Dia d’activitats especials abans de vacances!

Mireu més fotos.

Mireu l’àlbum de la gimcana.

Durant la jornada d’avui, l’alumnat del Rocagrossa ha gaudit de diverses activitats abans de marxar de vacances de Setmana Santa.

La primera part del matí, l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzar un Escape Room, jocs de taula, Scratch i balls tradicionals. Tot seguit, han gaudit d’una gimcana que han preparat els alumnes de 1r de Batxillerat.

L’alumnat de 1r del cicle d’Ensenyament i Animació Esportiva ha preparat un matí d’activitats esportives a la platja de Lloret. Jocs a la sorra i a l’aigua aprofitant per posar en pràctica tots els coneixements que estan adquirint al cicle esportiu que es fa al nostre centre.

3r d’ESO ha participat en una cursa d’obstacles a la platja de Fenals, organitzada per l’alumnat de 1r i 2n de Condicionament Físic.

L’alumnat de 4t d’ESO i de 2n de Grau Bàsic han aprofitat el dia d’avui per visitar l’Expojove que es fa a la Fira de Girona. Una oportunitat per informar-se sobre les sortides educatives i professionals un cop acabin els seus estudis obligatoris.

Tota la comunitat educativa us desitgem unes bones vacances de Setmana Santa. Ens retrobem de nou el 2 d’abril!