Apropem la poesia als alumnes de 3r d’ESO

Mira més fotografies

Els poetes Josep Pedrals i David Castillo ens van visitar el passat dijous, 22 de febrer, per apropar-nos la poesia a les aules. La intenció era presentar aquest gènere literari com una forma d’expressió oberta i inclusiva, fomentant-lo i difonent-lo entre l’alumnat de 3r d’ESO. Unes classes molt dinàmiques i didàctiques amb lectures dramatitzades i tallers.

El projecte es fa des de 2019 i s’han visitat més de 76 centre educatius en els quals hi han participat més de 5.200 alumnes, a casa nostra ens arriba de la mà d’A tempo arts i formació.

Poetitza’t és un projecte de la Fundació Occident i els tallers s’emmarquen en el concurs de poesia Jesús Serra que convoca la Fundació des de fa més de quinze anys.