Alumnat i professorat! Arriba La Fira del Roca!

🎪 ATENCIÓ 🚨 Alumnat i professorat del Rocagrossa!!🎪

Us presentem l’esdeveniment més entretingut i divertit que s’ha fet mai en aquest institut:

🎡 LA FIRA DEL ROCA 🎡

L’alumnat de 2n de Guia del Medi Natural i Temps de Lleure organitza una fira durant el primer pati dels dimarts.

Hi trobareu diferents reptes des de tir amb arc 🏹 fins a xuts per demostrar la vostra punteria ⚽️

En concret, les 6 postes que heu de superar són aquestes:💪🏻

– Dards 🎯

– Bàsquet 🏀

– Anelles i cons ⭕️

– Tir amb arc 🏹

– Punteria de futbol ⚽️

– Bitlles 🎳

Disposareu d’un tiquet 🎟️ que haureu d’anar completant a mesura que aneu superant les diferents proves 💪🏻.

Podeu completar tants tiquets com podeu durant els primers patis de tots els dimarts del segon trimestre.

El dia 12 de març farem un sorteig d’una cistella amb material escolar i altres coses entre tots els tiquets completats! 🎁 😲

Animeu-vos i molta sort!🍀