Acte de cloenda del Projecte Rossinyol

El passat divendres es va fer l’acte de cloenda del Projecte Rossinyol d’enguany. Un projecte de mentoria que uneix alumnat nouvingut a Lloret de Mar amb joves estudiants de la Universitat de Girona.

Cinc alumnes del nostre institut s’hi han acollit amb l’objectiu de practicar la nostra llengua, fer vincle amb l’entorn del nostre municipi i dels nostres costums.

El projecte Rossinyol forma part del Pla Educatiu d’Entorn i es duu a terme entre la Universitat de Girona, l’Ajuntament de Lloret i els centres educatius de Lloret.