La Dana i l’Ankor presenten els seus treballs de recerca

Mireu més fotos.

La Dana López i L’Ankor López de 2n de Batxillerat van presentar ahir els seus treballs de recerca en la mostra que organitza cada any el Centre de Recursos Pedagògics de Blanes.

La Dana va presentar el seu treball titulat “Efectes dels plàstics biodegradables en els sistemes aquàtics” i la seva recerca ha consistit en estudiar els canvis que es produeixen en la degradació del bioplàstic que se l’exposa a canvis de temperatura. Aquest treball ha estat tutoritzat per la Isabel Pérez, docent de l’institut, i ha comptat amb la col·laboració dels científics del Centre d’Estudis Avançats de Blanes, el nostre partner en el projecte Magnet.

Per la seva banda, l’Ankor va presentar el seu treball titulat “El meu primer xalet”, en el qual ha elaborat un projecte de construcció d’un habitatge aïllat, tenint en compte el plantejament urbanístic, la legislació relacionada amb la construcció d’edificis i un disseny definit a partir de l’estudi d’estils arquitectònics tals com Bauhaus i Moviment Internacional, prenent con a referent Ludwig Mies van der Rohe, però relacionant-los amb l’estil tradicional de les masies catalanes i els baserris del País Basc. El treball de l’Ankor ha estat tutoritzat per David Maruny, docent del nostre institut.

Per primera vegada, el Teatre de Lloret va acollir la mostra on diferents alumnes dels centres educatius de Lloret, Blanes, Tossa i Vidreres presenten els treballs de recerca de l’alumnat de 2n de Batxillerat.

Volem felicitar la Dana i l’Ankor per l’excel·lent presentació dels seus treballs de recerca i a tots els participants i organitzadors.