Graduació de 2n de Batxillerat

Mireu més fotos.

Ahir al vespre vam celebrar la festa de graduació de 2n de Batxillerat al Teatre de Lloret. L’alumnat acompanyat per les seves famílies i el professorat de l’Institut van omplir de gom a gom la sala principal del teatre.

Vàries alumnes de 2n de Batxillerat van realitzar un discurs emotiu i divertit, recordant els dos anys de Batxillerat, destacant l’esforç i compromís que han hagut de demostrar, amb les bones estones que han viscut tots plegats.

També van dedicar unes paraules la coordinadora de Batxillerat, Isabel Pérez, i Gunther Comerma, tutor d’un dels grups de 2n, remarcant la humanitat i la solidaritat de l’alumnat.

Els dos alumnes amb matrícula d’honor van ser Daniel Ljubisavljevic i Ariadna Piñero. Daniel Ljubisavljevic va rebre el reconeixement pel millor expedient de mans del Sr. Carlos Costa, regidor de l’Ajuntament de Lloret, en representació de l’alcalde de Lloret, Sr. Adrià Lamelas.

Van ser els mateixos alumnes qui van lliurar els diplomes i orles a la resta de companys i ,tot seguit, alumnat i professorat van fer un sopar de germanor.

Volem agrair al Yaco Porcel de Peralta, alumne de cicles, que es va encarregar de realitzar les fotografies de l’esdeveniment.

Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa, aquesta serà sempre casa vostra.