Finalitzem les activitats de la setmana Erasmus

Mireu més fotos.

Avui l’institut Rocagrossa finalitza les activitats del projecte Erasmus “Young ecologist on a mission”. L’alumnat visitant de Romania, Itàlia i Turquia juntament amb l’alumnat de batxillerat del Rocagrossa i el seu professorat, han analitzat els resultats del treball de la setmana, de les entrevistes als turistes i han redactat un decàleg per un turisme sostenible pel medi ambient, els mars i el planeta. L’activitat Erasmus de l’institut Rocagrossa “Eco Holidays”, va començar dilluns 5 de juny, dia internacional del medi ambient i finalitza avui dijous 8 de juny, dia internacional dels oceans.

L’acte de clausura s’ha celebrat al Castell de Lloret, amb la presència de Cristina Pinto, directora dels Serveis Educatius de l’ajuntament de Lloret, Quique Molina, director de l’institut Rocagrossa i Ángela Ojea, coordinadora del projecte Erasmus a l’institut Rocagrossa.

A l’octubre es va fer la primera activitat a Romania, la segona va ser a Venècia el mes de març. El proper mes d’octubre, altre grup d’alumnes del Rocagrossa es desplaçarà a Turquia per la següent trobada i activitat.