El hackató a Barcelona 2026

 

Un grup d’11 alumnes de 1r de Batxillerat s’ha desplaçat avui a Barcelona per participar en una hackató que s’allargarà fins divendres. L’activitat té com a objectiu fomentar la creativitat, el treball en equip i la resolució de problemes a través del desenvolupament de projectes innovadors.

La jornada ha començat amb una dinàmica de cohesió de grup, en què l’alumnat ha treballat conjuntament per construir una piràmide gegant de cinc metres d’alçada. A continuació, els participants han dut a terme una sessió de brainstorming per generar idees i decidir quin projecte volien desenvolupar durant la hackató.

Hackató
Finalment, els alumnes s’han organitzat en grups per començar a treballar en el mateix projecte, que aniran desenvolupant al llarg dels propers dies. Aquesta experiència suposa una oportunitat única perquè l’alumnat posi en pràctica competències clau com la col·laboració, la comunicació i el pensament crític en un entorn real i dinàmic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>