VISITA ALS MAGATZEMS DE “EL CORTE INGLÉS”. CFGM de Gestió Administrativa.

El 27 de febrer els nostres alumnes del cicle formatiu, van visitar les instal·lacions logístiques dels grans magatzems, que té El Corte Inglés a Montornès del Vallès. Situat al Polígon industrial El Raiguer, El Corte Inglés és el primer grup espanyol de distribució i un dels líders mundials de grans magatzems.

Vam ser rebuts per l’equip directiu, fent-nos una cordial benvinguda. La visita comença a la fase 1 de les 3 fases que consta el complex, amb un vídeo i una presentació, alumnes i professors van intervenir amb preguntes. Posteriorment El Corte Inglés va convidar a tots els alumnes i professors a esmorzar, per tal d’agafar forces per iniciar la visita. En aquesta primera fase vam contemplar la grandària dels magatzems, les cambres de congelació i l’obrador. La visita finalitza a la fase 2, aquí vam veure el magatzem de roba, planxa i embutxacat de les peces de roba, també la cambra de pels.

Tot el professorat acompanyant voldríem agrair als nostres alumnes el seu interès i la il·lusió mostrada, així com a El Corte Inglés per fer possible aquesta sortida.