Visita al Centre de Tractament de Residus – 3r d’ESO optativa “Projecte Social”

Els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa “Projecte Social” van visitar el passat dimecres 21 de febrer les instal·lacions del CTR del Vallés Occidental ubicat a Vacarisses.
La sortida tenia per objectiu conèixer la planta de tractament de residus. Uns residus que es generen diàriament al Vallès a ritme d’1 kg per persona al dia, que equival a 240 mil tones a l’any.
Entre les activitats proposades, es va poder complir la “missió residus”, en la que els alumnes van poder fer una “caracterització” dels diferents materials que van a parar a una bossa d’escombraries (sense haver reciclat, que és com hauria de ser). Els alumnes van prendre consciència de primera mà sobre la importància i necessitat de reciclar cada material al seu contenidor de color, ja que actualment només se separa correctament el 35% de les tones generades pels habitants del Vallès Occidental.
Volem agraïr al CTR el bon tracte i felicitar als alumnes pel seu bon comportament i interès durant la sortida.