Taller de Roses del PTT

Aquest any els alumnes del PTT d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic, han fet un “tastet” pels alumnes de 4rt d’ESO del Institut Ramon Casas i Carbó, l’activitat ha estat un taller de Roses de Sant Jordi que ha agradat molt als alumnes.
Aquestes… Llegeix més»

The Big Challenge

Aquest any un gran nombre d’alumnes del nostre centre han tingut de nou l’oportunitat de poder participar al “The Big Challenge”, un concurs internacional online interactiu de llengua anglesa per a estudiants d’entre 11 i 16 anys.
L’objectiu és motivar-los a aprendre l’anglès d’una manera lúdica… Llegeix més»

La Gimcamàtica a l’Institut

El curs anterior no es va poder celebrar la Gimcamàtica al municipi per la pandèmia. És per això que el Departament de Matemàtiques ha ofert als nostres alumnes la possibilitat de fer-la al centre.
La rebuda ha estat un èxit! Els nostres alumnes han gaudit d’una… Llegeix més»

Exploració de l’atmosfera en anglès

L’alumnat de l’optativa Discovering the weather del 3r trimestre, han confeccionat un treball sobre l’atmosfera, les seves capes, l’altura i les variacions de temperatura en alçada utilitzant la llengua anglesa.
L’alumnat s’ha esforçat en aplicar el vocabulari i els fenòmens que succeeixen en cada capa de… Llegeix més»