ORIENTACCIÓ: TRIA ON, QUAN I COM

Durant la setmana del 4 al 8 de maig de 2020 es realitzarà la campanya sobre orientació acadèmica de manera virtual a través de les xarxes socials (Instagram, Facebook, Twitter, YouTube) i del web de l’Espai Jove l’Escorxador.
Durant la setmana es realitzaran diferents activitats… Llegeix més»

[PREINSCRIPCIÓ] Informació sobre les modalitats de Batxillerat i de Cicle Formatiu de Gestió Administrativa

A continuació us adjuntem la informació sobre les modalitats de Batxillerat i del Cicle Formatiu que es poden cursar a l’Institut Ramon Casas i Carbó.
PRESENTACIÓ DEL BATXILLERAT, GUIA PRÀCTICA.
INFORMACIÓ DEL BATXILLERAT ARTÍSTIC, RECOMANACIONS.
PRESENTACIÓ DEL CICLE FORMATIU DE GRAU MIG EN GESTIÓ… Llegeix més»

Activitats de confinament

Benvolgudes famílies i alumnat,
El professorat ha anat preparant una sèrie de tasques per tal que l’alumnat les vagi realitzant durant aquests dies de confinament. Amb l’objectiu de facilitar-vos la feina us posem un enllaç perquè pugueu consultar les activitats proposades de cada matèria o… Llegeix més»