Campus Ítaca 2019

Cada any cinc alumnes de 3r d’ESO seleccionats per l’equip docent de l’Institut RCC participen al Campus Ítaca. Els escollits aquest curs 18-19 han estat Pablo de la Cruz, Aixa Vidal, Cedric Osorio, Saray Fofana i Estela Rodríguez. Tots ells han assistit a la Universitat… Llegeix més»

Contacontes a Primària

Un bon nombre d’alumnes de 1r d’ESO van anar a les escoles Folch i Torres, Palau i Can Cladellas a explicar contes inventats per ells a grups de 4t de primària, en tres sessions diferents durant les dues últimes setmanes de curs.
L’experiència ha estat molt… Llegeix més»

Sortida de tancament de curs

El divendres 21 de juny el professorat i l’alumnat de 1r d’ESO hem volgut acomiadar el curs fent una sortida a l’Hostal del Fum, on hem esmorzat plegats i hem compartit jocs d’aigua, partits de futbol, tatuatges i moltes ganes de passar-ho bé.
Llegeix més»

Stuart, teatre en anglès

El dimecres 19 de juny els alumnes de 1r d’ESO van poder gaudir de la representació en anglès Stuart, que ens va oferir l’editorial Vicens Vives.
Va ser una obra molt entretinguda, participativa (alguns alumnes van fer d’actors) i profitosa, ja que a través d’un senzill… Llegeix més»

Graduació de 4t d’ESO

El passat dijous 13 de juny els alumnes de 4t d’ESO van celebrar la festa de graduació. Va ser una tarda molt animada i plena d’actuacions, moments emocionants i sorpreses. Alguns alumnes, com el Joseph Labrador i la Laia Casas, van fer actuacions diverses de… Llegeix més»

Taller de Poliedres