Viatge a Cotlliure i la Catalunya Nord

Els dies 5, 6 i 7 de març l’alumnat de 3r d’ESO que cursa llengua francesa van fer un viatge al sud de França i la Catalunya Nord. Aquest viatge formava part del projecte que s’ha dut a terme al llarg del curs, en el qual s’ha treballat en llengua francesa la història de l’exili dels refugiats de la guerra civil espanyola i de la segona guerra mundial als camps de refugiats del sud de França, així com l’expressió artística del moviment del Fauvisme a Cotlliure.

Els alumnes van gaudir d’un viatge en què van poder visitar el Memorial de Ribesaltes  (Camp de Concentració de Refugiats), Perpinyà, Cotlliure, la Maternitat d’Elna, la població d’Elna, Cadaqués i Empuriabrava.

Aquest viatge ha estat una bona oportunitat per poder practicar la comunicació en llengua francesa i conèixer el món i la cultura del país.