Sortida a Còrdova

Els dies 5, 6 i 7 de març, un grup de 65 alumnes de 3r d’ESO van poder gaudir de l’estada anual que es realitza a Còrdova com a part pràctica de l’optativa “Ruta de les Cultures”.

Com a novetat, enguany el projecte ha estat encaminat a un grup més general d’alumnes (complementat amb la sortida a Cotlliure de francès).

Cal dir que l’alumnat ha tingut un comportament molt correcte i han aprofitat les activitats, tant culturals com lúdiques. Hi ha hagut, també, una molt bona convivència entre els alumnes en tot moment i han tingut unes vivències positives que recordaran per força temps.

Com a curiositat, en un local on anem cada any, amb unes vistes increïbles al riu Guadalquivir, hi havia unes “catximbes” de decoració sobre les taules, cosa que ha fet gràcia als alumnes.

Fins l’any vinent!