Taller de periodisme Junior Report

Les periodistes Elisabet Claus i Arianna Ranesi, de la secció de La Vanguardia Junior Report, ens han fet un taller de periodisme als alumnes de l’optativa «El periodista aficionat».

Uns quants alumnes de tercer tot just acabem de començar l’assignatura que té com a objectiu final treure la revista de l’institut, «La Paperera». La professora Laia Gilabert i tots els que formem part de l’equip, hem estat dues hores reflexionant sobre els diaris del país, quina realitat expliquen, en quines tendències ideològiques els situem i quins factors fan que un fet sigui notícia.

Després hem sortit pel centre a la recerca de fets noticiables i els hem comentat al taller. Ens ha servit molt per animar-nos en la tasca i practicar per aquest nou i ambiciós projecte que tenim per davant: redactar el mitjà de comunicació del nostre institut.